Fullspäckad dag..

Idag har jag haft fullt upp. Va hos gynekologen i morse (roligt?). Efter de så mötte jag upp Cecilia och Anton. Vi var och fika och jag busade såklart runt med lilla Anton!. Efter de så åkte jag mot högdalen för att möta Andrés och Heshar, så åkte vi vidare mot Farsta för att kollarunt yttligare en gång på mellandagsrean!. Köpte en långklänning, En kofta, En söt liten skylt och mer saker till mitt hemliga projekt (lampan) :D.
Lägger upp bilder om en stund.

Nu sitter jag, Heshar och Andrés hemma och väntar på Robert och Harris. Jag och grabbarna ska nörda och spela wii hela kvällen!. Men i morgon ska jag upp kl 8 och jobba!.


Söt Wilma

Kommentarer
Postat av: Rockkärringen

Så söt hon är.



Ja du det är ingen som varken jag eller min Man känner, det är de som gör det så sjukt.

Vi har varit i kontakt med polisen och dom säger att sånt här är mycket vanligt, vanligare än vad man tror.

Tydligen så finns det dom som gör så här i ren avundsjuka, dom vill ha ens liv så dom utforskar för att sen gå vidare.



Kram

2010-12-29 @ 20:22:41
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/
Postat av: Lisa

Då var vi två som var i Farsta idag :p

Fast jag hittade inte alls lika många fynd som du gjorde. Jag tror inte att jag utnyttjar mellandagsrean på rätt sätt...

2010-12-29 @ 20:31:16
URL: http://liisiish.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Gör så =)

2010-12-29 @ 20:42:10
URL: http://candygirl84.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0