14 november 2010

God eftermiddag!.

Än sålänge har min söndag varit en riktig latdag. jag och Andrés har bara legat framför tv'n och latat. Vilket är super ;) . Men de dåliga är att jag har fått tillbaka min huvudvärk, så känner mig jätte trött.. Men vi får hoppas att den går över tills i morgon, för då ska de jobbas + att jag stänger!.

Vid 6 tiden idag ska vi hem till Andrés mamma och äta middag. Hon lagar helt underbart god mat. Så de ser jag fram emot!. Man kanske ska ha om nya byxorna på sig!.

Jag har ju tagit hem i princip alla mina kläder till mamma och pappa. Så har bara lite långärmade och myskläder kvar hos andrés, så inte något stort urval av kläder här nej!. (blir att rota igenom andrés garderob) Haha.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Nej, vad synd att huvudvärken har kommit tillbaka "/

Jag hoppas att det går över snart!



sv. Det är bättre, tack :)

Jag kom hem för drygt en timme sedan efter att ha varit på en matmässa i just Stockholmsmässan :D

2010-11-14 @ 16:14:46
URL: http://liisiish.blogg.se/
Postat av: Giz

sv: hehe ah:D

2010-11-14 @ 16:47:20
URL: http://SweGizmo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0