En dag i kista galleria med min kära mamma!

Vid tolvtiden idag så mötte jag upp mammsen i kista för en shoppingrunda!. Och shopping vart det!. Vi flängde runt i nästan varje butik och hittade en massa fint!. Mamma köpte kläder till både sig själv och pappa, Och jag kom hem med två supersnygga plagg!. Vart även lite mat på Mc donald's! Ett stort + för en toppendag med mammsen. ♥

Nu är jag tillbaka i högdalen hemma hos Andrés. Vi har precis stoppat dagens middag i Ugnen!. Sitter nu och kollar på tv och latar i soffan, Ska snart sätta igång och göra sallad!.

Denna Kväll blir också en lugn filmkväll. Känner mig helt slut efter dagen, Så de ska bli skönt!. :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det blev en toppendag med min goa dotter! Men dyrt blev det! Men det va det värt! Puss

2010-11-14 @ 15:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0