rätt läkarvård?

I torsdags fick jag ett dåligt besked. Anledningen till att jag har varit sjuk i princip hela tiden det senaste året beror på att jag har borelia. Tydligen så har borelian brutit ner mitt immunförsvar vilket har gjort att jag har dragit på mig allt!

Blir så arg då jag var nere på vårdcentralen i april och bad dom ta alla tester dom kunde genom blodprov, för att jag hade en stark magkänsla på att något var fel. dom sa att dom hade gjort det och att det inte fanns något i testet som skulle vara fel, det ända var att jag hade en halsfluss pågång!. Så jag fick pencilin mot de, men några veckor senare var jag sjuk igen. Efter de har jag mått pyton med kraftiga huvudvärker, onda leder, magvärk och mycket annat.
Jag ringde till sjukvårdsupplysningen, akuter och vårdguider som sa att det bara lät som vanliga försylningssymtomer eller liknande.

Nu när jag kom tillbaka till vårdcentralen i måndags, så frågade jag om det fanns mer tester att göra. Tydligen så hade inte läkaren jag varit hos i april tagit alla tester man kunde och som jag bad om! han ljög alltså när jag frågade om han hade testat allt man kunde ta med blodprov!. Så då har jag tydligen gått runt med borelia i ca ett år som han till 99 procent skulle kunna ha sätt på testerna i april (om han hade gjort testerna som han påstått att han gjorde), vilket har fått mig att förlora massor med pengar då jag inte kunnat jobba, samt att doktorn inte gjorde det jag bad om!

Här sitter man och betalar en summa varje månad för att få rätt läkarvård! vilket man tydligen inte får. sköt erat jävla jobb!!

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Usch, vad arg jag blir när jag läser detta samtidigt blir jag faktiskt inte ett dugg förvånad. Svensk sjukvård är inte så bra som vi tror och många fall litar vi ju på doktorer helt och fullt även om de har fel. Usch, sjukt!



Hoppas det löser sig!

Kram

2011-08-14 @ 17:58:44
URL: http://slipsens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0