lördag den 19 februari 2011

God morgon, god morgon!
Idag känner jag mig väldigt trött och seg i huvudet. så de komer bli skönt att ha en hemmakväll med två av mina tjejkompisar!. Dom kommer över vid 6 tden ikväll. Så ska försöka komma på något gott att slänga ihop till då!.

Igår så hade jag ju fixat en överasskning till Andrés. Jag tog med honom till premiären av sanctum!. Gud så mycket folk de va där!. Men kan säga att de var en riktigt bra film och ni ska absolut om ni får chansen ta och se den!. Andrés tyckte den var jättebra, så de vart en lyckad kväll!.



Snart ska jag klä på mig och gå ner och handla lite. I morgon kommer min kära familj över på middag, så ska fixa alla ingredienser till maträtten, samt hitta något gott till ikväll!.

Kommentarer
Postat av: ARTEP

Jag såg den på 3D, gjorde ni det oxå? Grymt cool ju!

2011-02-20 @ 22:02:30
URL: http://arteps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0