Magsjuk

Hungrig hungrig hungrig.. Vill bara ha mat, men kan tyvärr inte stoppa i mig vad som helst. Igår fick jag gå hem tidigare från jobbet för att jag mådde illa och hade kramper i magen. Bra var vell de då jag spenderade min kväll hängande över toaletten!. Usch, äckligt de låter, men talar sanning!.

Kan glädja er med att jag mår bättre idag. Har fått i mig ett glas nyponsoppa, som min mage så snällt håller kvar. Så tänkte om ett tag försöka äta en macka eller något. Att jag inte har ätit på massor med timmar gör mig galen, med tanke på att jag annars äter var tredje timma!. :/

Just nu sitter jag och kollar på film, The wedding date. Som min kära man spelade in här om dagen. Så ska fortsätta att se på den nu, så tittar jag in lite senare igen!. :)


Nytt i garderoben.

beiga tights med skindetaljer
Transparent linne (loose fit linne)
två sjalar
Nagellack, färgen vernish brown





Kommentarer
Postat av: Pernilla

Usch inte skoj att vara magsjuk.



Mammsen är trött idag och ont i ryggen men annars ok.



Skoj med lite nytt i garderoben, mycket fint.

2011-02-03 @ 14:32:26
URL: http://candygirl84.webblogg.se/
Postat av: ELIN

sv; haha



krya på dig!

2011-02-03 @ 16:56:50
URL: http://esks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0