Presenter

Kan börja med att säga att jag var inställd på att inte få några presenter av Andrés igår!. Då både han och jag tycker att alla hjärtans dag är lite överskattat med massor med presenter hit och dit.. Själv så lagade jag hans favoritmat och gjorde mina + hans sysslor här hemma. Han vart jätte glad!.

Men Andrés hade använt lite av sin fantasi och hittat något till mig som han vet att jag verkligen gillar!. Som ni vet så gillar jag både möbler och prylar med lite lantlig/vintage stil. Så han hade hittat ett jätte fint armband samt en ring med "antika" knappar på. Mycket snällt av min kära pojke! ♥ :D







Blev även jätteglad när jag kom hem från jobbet idag. I brevinkastet låg dom 4 fotona jag har skickat efter från FUJIdirekt. (hela beställningen inklusive frakt kostade mig 35 riksdaler)

Ni får vänta med att se de 4,e fotot då de är en present till en vän!. ;) spännande!.


Kommentarer
Postat av: Karin

åfy inte bättre där alltså:)

2011-02-15 @ 18:45:22
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0