Städa städa

Har precis satt mig ner efter att ha rensat bland ALLA papper, kvitton och räkningar. Gud vilken tid de tog.. Allt var intryckt i 2 skåp. Så rensade och sorterade in viktiga papper i pärmar. Tog sin lilla tid, men nu är de både ordning och mindre papper liggande överallt. :)

Hade bjudigt hit min familj på middag i morgon, Men känner mig fortfarande konstig i magen + att jag fick svårt att äta igår igen, så fick tyvärr flytta fram de!.

Idag/kväll ska jag bara ta de lugnt. Känner mig helt utmattad efter att ha sorterat och räknat i flera timmar. hehe ;)

Har ni några planer för lördags kvällen?



Kommentarer
Postat av: Eleonore

Oj va duktig och effektiv du varit trots sjukan!

Synd att du inte fick ner så mycket av middagen som du stått och ordnat, hoppas det går lättare med maten idag :)

Tack vännen, hoppas din lördag också blir toppen!

2011-02-05 @ 19:41:13
URL: http://fikamed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0