tuesday

Stackars lilla wilma. På morgonen var jag iväg till djurkliniken och lämnade henne, hon kastrerades och ID-märktes. Var och hämtade henne igen på eftermiddagen och nu har vi legat och gosat en lång stund!.
Hon går runt här med en tratt runt halsen, ligger och kämpar med att försöka få av sig den!. lilla fialotta ♥

Annars har de jobbats som vanligt idag, Känner mig tyvärr fortfarande lite trött i kroppen. Men annars mår jag bra! :)
Igår var jag in till stan efter jobbet och mötte upp Andrés. Jag handlade ett par träningsskor och en sportbh på stadium. Ska verkligen komma igång med träningen nu!. Måste tyvärr kanske vänta med gymkortet då ekonomin inte är på topp. Får göra lite övningar hemma sålänge! :)





Kommentarer
Postat av: Eleonore

Härligt att du är tillbaka på jobbet! Kul med lite nya träningskläder med, det blir roligare att träna då :D

Det är toppen med mig, men än har de tyvärr inte hört av sig från jobbet. Lite tråkigt! Hur är det med dig då? :D

kram!

2011-02-09 @ 09:53:33
URL: http://fikamed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0