25/1-2011 - så trött i kroppen..

Sitter framför datorn och läser alla härliga bloggar jag följer, i bakgrunden går vad blir de för mat på tv'n.. Idag har jag jobbat, men känner mig inte så pigg just nu. Vi har magsjuka som går på förskolan, så all personal är lite hängiga.. Men ikväll ska jag bara ta de lugnt i soffan med nya februari nr av elle. :)

Idag var Wilma med och träffade några barn på Förskolan. Vi har ett litet projekt just nu som handlar just om katter, så dom fick gosa med Wilma idag. Hon var så snäll och lät alla barn få klappa!.

Har ni haft en bra tisdag?


I morgon blir de inte en så lång dag på jobbet för jag ska iväg tilll doktorn. Snarare gynekologen för en sån där härlig kontroll!. usch..



Kommentarer
Postat av: Pernilla

Mm det är super att känna dem =)



Usch, inget skoj med gynekologbesök. Hoppas det går bra. Kram

2011-01-25 @ 18:30:58
URL: http://candygirl84.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0