onsdag

Är sådär härligt trött nu. :)
På morgonen pluggade jag om egenföretagande och lyssnade på musik!. Efter de så rörde jag mig ner till gymmet. Var jogging/powerwalking på bandet i 60 min, cyklade i 15 minuter och sen stretch i 15 min!. Kändes som ett ganska bra första pass. :). Nu känner jag mig sådär härligt trött och matt i kroppen. Men i morgon kommer jag vell ha ont överallt! hehe :)


Just nu sitter jag själv här hemma, tråkigt!.
Min man skulle ha slutat tidigt idag, men fick precis veta att han måste jobba till 23.00 ungefär. :/
Men får vell slå på värsta tjejfilmen nu när jag ändå har tv'n för mig själv. Sen blir de såklart ett avsnitt av storebror (vilket Andrés hatar) hehe.

Kommentarer
Postat av: Julia

Härligt träningspass! :)

2011-03-02 @ 20:43:37
URL: http://barajuliiaa.blogg.se/
Postat av: Mamma

Härligt! Njut och titta på vad du vill!! Godnatt gumman min!! Pussar

2011-03-02 @ 21:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0