Tidig fredag

Kom precis hem från jobbet, så skönt att sluta 1 på fredagar.  Nu tänkte jag försöka fixa klart lite med hemsidan, Samt kanske sova lite (blir så trött i huvet av min pollenallergi).

Sen så senare ska jag möta upp Cecilia i stan. vi ska äta lite och sen dra till någon klubb och dansa loss. Får se vart vi hamnar ikväll!. ;)

Igår bestämde sig wilma för att smpinga race runt här i lägenheten. Såklart hade hon ner en av mina växter, chiliplantan. Lyckades rädda den halft. den ser lite "ledsen" ut just nu, så vi får vett se om den överlever! :P
Som tur är så har jag ju en till, så det råder ingen kris!. Men F*N vad arg jag blir på henne ibland. katter ska ju vara så smidiga och kan ju i princip balansera på ett snöre. Men nej, inte Wilma. Hon är som en stutsande boll som sänger sig in i saker och har ner allt! haha.

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Vad gör du i helgen då?

Kram

2011-05-06 @ 16:56:23
URL: http://slipsens.se
Postat av: Lisa

Nu blev jag allt nyfiken på hur din sida ser ut/kommer att se ut; du får slänga upp en länk när allt är klart :)



sv. Tack så mycket ;)

(Förlåt för sent svar, och förlåt för att jag glömde bort din kommentar)



Kram!

2011-05-08 @ 00:32:03
URL: http://liisiish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0