Så jag spenderar min sommar och semester

Fiskat med C och fångat samt rökt min första fisk, gjort egen rabarbersaft som vart sådär härligt sur, grillat goda marsmallows, plockat stora buketter blommor, mysigt i kohagen och klappat på kvigorna och korna, plockat smultron, lagat massa god mat, badat med lilla Anton, byggt en utomhus duschkabin med min far, kollat på solnedgången, provat utklädnings kostymer och shoppat på beyond retro med min kusin, köpt en ny randig kavaj på beyond, varit med mina underbara vänner, haft filmkväll på regniga sommarkvällar, druckit hemmagjord varm choklad en regnig dag, ätit sushi på gräsmattan vid norra bantorget, kollat på speedway, druckit vin och läst elle, myst på uteserveringar och ätit god mat i sommarsolen, satt vid brasan med C och spelade kort en regnig kväll,  fått besked om att jag kommit in på Carl Malmsten furniture studies där jag ska plugga möbelkonservering Glad tjej!! och gosat med min älskade katt Wilma... Lite så jag spenderar min semester och sommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0