En lyckad dag med mammsen..

Nu sitter jag i soffan och väntar på att de ska börja lite film vid 9 tiden.. 
Idag var jag iväg och kollade på bio med mammsen. Vart Änglagård - tredje gången gillt. Filmen var riktigt bra. Både sorgliga och skrattgråtande stunder!. Jag skulle rekomendera er att se den!.



Jag och mamma han shoppa och fika lite innan bion. Mamma köpte lite underkläder och maskara, till både henne och mig!. Tack mamma! :)
Jag hittade även ett par "kostymbyxor" med lite högre midja. har ju ett par liknande med mönster, Men dom sticker ut så mycket. Så dom känns lite för fräsiga att andvända till vardags.






Tack mamma för en trevlig dag! ♥

Kommentarer
Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Snygga byxor! :D



Varsågod fina du! Jo det har verkligen varit mycket plugg för min del idag.. men jag har haft svårt att koncentrera mig. :P



Vad kul att jobba på förskola förresten! :) Trivs du?

2011-01-16 @ 21:44:15
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0