en underbar helg..



Fredagskvällen kunde nog inte kunnat bli bättre! Hade fruktansvärt kul och de va roligt att träffa crilla som man inte träffat på så länge! Vi började kvällen med att sätta oss på en irish pub och pratade om allt mellan himmel och jord. Efter de så gick vi vidare till snaps och dansade oss in i natten!


På lördagen var man väldigt trött, då det blev en sen kväll! men jag såg fram emot att på kvällen så skulle 5 av mina närmaste vänner komma över och äta middag! jag gjorde min indiska gryta som är mycket omtyckt i gänget och de uppskattades! Vi hade det otroligt mysig, dansade, sjöng såg på film och mös! Anna och Jennifer sov kvar och vi tre kröp ner i soffan och somnade framför en film! Helt underbar lördag!



Söndagen vart ganska lugn! på förmiddagen låg vi fortfarande nerkrupna i soffan framför en film. Men vid tre tiden drog jag på mig träningskläderna och cyklade i regnet ner till gymmet och körde ett styrkepass! Alltid lika skönt att få pressa kroppen till max!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0