Idag mår jag lite bättre!

I måndags fick jag tyvärr gå tillbaka till läkaren då mitt penicillin mot borrelian inte hade fungerat helt. Men jag fick ett antibiotika som jag nu ska äta ett tag framåt. Tyvärr så ställer den till det ordentligt i magen, så får se om jag går tillbaka till läkaren nästa vecka och ser om det kanske räcker!.
tyvärr har jag inte mått så bra dom senaste dagarna, man blir så deprimerad av att ligga sjuk så länge, jag känner mig så livlös!

men inatt fick jag mig en god natts sömn, så idag känner jag mig lite piggare i huvudet!
Samt att idag så kommer min pappas kusin kattis och hämtar mig. så ska vi åka upp till dalarna, wilma följer såklart med! mamma och pappa kommer upp i morgon, så ska ta det lugnt med familjen i helgen!

får ni chansen att röra er ut på djurgården och gå på ektorpets café på waldermarsudde, nu innan det blir för kallt. Så tycker jag ni ska göra det. är otroligt mysigt, samt att ni kanske träffar på min sysling som äger stället!

mamma, jag, kattis & cornelia på ektorpets café:

Kommentarer
Postat av: jr

var är hatten din ifrån?

2011-09-08 @ 22:36:36
URL: http://ruckis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0