Dagen före doppareda'n

Har inte hunnit blogga på flera dagar då jag har haft fullt upp med julklappar och pysslande hemma hos mor och far. I onsdags tog jag mitt pick och pack, å wilma förstås och åkte till mamma och pappa för att fira jul! Så nu dom senaste dagarna har jag haft fullt upp med att fixa julklappar, pysssla, julpynta och spendera tid med mamma, pappa och vänner!

Detta år har jag gjort nästan alla mina julklappar själv. Vilket jag själv älskar och skulle uppskatta att få. Gillar när man får en present som är en själv så in i djupet. Att den är gjort med omtanke. Inte bara köpt för sakens skull. Men jag ha somsagt även handlat julklappar som jag vet önskas. Det är klart att det inte är fel att köpa en julklapp om det är något man vet att en person vill ha. Men själv älskar jag att pyssla, så gör dom flesta själv denna jul!

En smygtitt,

Kommentarer
Postat av: Lina S

Så fint :) god jul!

2011-12-24 @ 17:23:31
URL: http://linastrandh.se
Postat av: anniepiie

åhh så himla fint! :) hoppas gårdagen blev lyckad, god fortsättning! :) Kram

2011-12-25 @ 15:24:48
URL: http://anniepiie.blogg.se/
Postat av: Eleonore

Visst är det bäst med personliga julklappar som man vet att givaren lagt ner mycket själ och tanke i! :) Hoppas alla blev glada!

Ja det är ingen brådska med hur effekten fungerar :)

God jul och många kramar

2011-12-25 @ 16:56:34
URL: http://www.fika.med.nöjesgalaxen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0