Njuter av livet och sommaren!

Härligt väder, härliga vänner och massor att göra resulterar till att bloggen inte får så mycket tid! Känns lite tråkigt men på samma gång är de skönt att bara lägga ifrån sig mobil och dator och bara sysselsätta dig med annat! Har nu dom senaste dagarna/veckorna haft fullt upp med att bygga kök, planera ett potatisland, umgåtts med mina vänner, varit på landet, gått på marknad och samlat på mig massa plåtburkar och tittat på härliga gamla hattar, vart på raggarträff, fikat på 50-tals cafe, njutit av solen, plockat kantareller, gosat med hästen vigolill, vart på tryckerimuseum, gråtit ut då min morfar gått bort, pysslat med mitt egna, suttis i kohagen och tänkt, förberett mig för skolan, slingat håret på Anna, klappat lamm, vart sällskap hos frisören och mycket mer! Kan bjuda på lite bilder och jag ska försöka blogga lite mer! Men värdesätter ändå min tid med vänner och familj!


Kommentarer
Postat av: Therese Svensson

Vilka underbara bilder!! :)

Sv: Nej men det blir ju lätt så när vädret är så underbart som det har varit nu, vem har då tid att sitta inne egentligen? Förutom jag då som är mammaledig & allmänt trött, haha!

Joo, det är helt underbart att vara mamma. Kan inte vara lyckligare skulle jag tro. Och sommaren har ju då varit helt underbar, fått så mycket ensamtid med min dotter & sambo men också haft en massa besök & träffat fina människror!
Kram

2012-08-02 @ 18:59:57
URL: http://jaklakrokus.blogg.se/
Postat av: Eleonore

Ja beklagar sorgen efter din morfar! Förstår att du gråtit floder, är det han som är på en av bilderna?
Ser annars ut som du fått några riktigt härliga dagar!

Ok, härligt att du hittat en bra tatuerare du litar på och går till fler gånger! Jag har 4 tatueringar gjorda av 3 olika tjejer men på två olika studios. 3 av dom är gjorda på flashfighters i aspudden som är min favorit, den sista är gjord på ett ställe vid odenplan som ja inte mins namnet på men dit går jag inte igen :)

Ok va härligt att skolan ligger i Sthlm, var lite förvirrande med namnet :P håller tummarna för att fu hittar en bostad närmare snart!
Kram fina du!

2012-08-04 @ 16:30:57
Postat av: Eleonore

Haha undrar hur jag tänkte när jag fyllde i adressen :P

2012-08-04 @ 16:31:59
URL: http://fikamed.wordpress.com
Postat av: anniepiie

Så härliga bilder! :D Älskar hallon så när vi ska flytta till hus ska jag nog köpa en planta/buske! ;) hehe ha de bra..kramis

2012-08-07 @ 20:59:12
URL: http://anniepiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0