Inga bra senaste dagar!

När man tyvärr är magsjuk så har man inte alls någon lust att sitta vid datorn, Så det är därför jag inte varit här på några dagar nu! Men nu mår jag bättre igen och är på rätt spår av vardagen! :)
Jag hoppas ni hade en mycket trevligare helg än vad jag hade, jag spenderade min i soffan!

Under förra veckan var jag förbi en secondhand butik på folkungargatan och lämnade mitt CV då jag visste att dom behövde personal, så nu får jag se om jag får komma dit på intervju!

I torsdags så hade Andrés fruktansvärt ont i ryggen, han hade sträckt en muskel under träningen. Så då gick jag och köpte hel vete och sydde en vetekudde med ett sött blommigt fodral av ett gammalt örngott!


50x50 cm linnetyg
1400g hel vete

vetekudden går att använda både varm som kall!
Den varma kudden används bland annat till att lindra ömma och värkande muskler, reumatisktbesvär, mensvärk, växtvärk, avslappning, värma frusna händer och fötter, eller den kalla sängen. Värk i nacke och axlar lindras av en kudde över axlarna, vilka samtidigt tyngs ned lite av kuddens vikt. Både värmen och tyngden hjälps åt att avslappna spända muskler. Värmen stimulerar blodgenomströmningen och hjälper kroppen att hjälpa sig själv! kudden värms då i micro i ca 3-6 min beroende på effekt!

Kyler du kudden kan den användas till att lindra huvudvärk, migrän och solsveda,minska svullnader och bulor, svalka när det är varmt.Som kylkudde kyl den då ca 60 min i frysen genom att stoppa den i en fryspåse.
Den varma kudden används bland annat till att lindra ömma och
värkande muskler, reumatisktbesvär, mensvärk, växtvärk, avslappning,
värma frusna händer och fötter, eller den kalla sängen.
Värk i nacke och axlar lindras av en kudde över axlarna, vilka samtidigt
tyngs ned lite av kuddens vikt. Både värmen och tyngden hjälps åt att
avslappna spända muskler. Värmen stimulerar blodgenomströmningen
och hjälper kroppen att hjälpa sig själv

Kommentarer
Postat av: tess

Oh fy så hemskt. Att vara magsjuk är ju så hemskt. Men du mår bättre nu då? :)

Sv: Nej vad synd, men som du säger, det är ju bara att leta vidare & hålla tummarna, det kanske till & med dyker upp något bättre om man har tur! :)

Tack så mycket, förut fotograferade jag massa för skojsskull sådär, men det har legat på hyllan nu så länge så allt man lärde sig då har försvunnit. Synd!

Men jag har haft en underbar helg. Har di helg varit bra då? Trots magsjuka & allt?

Kram

2012-02-13 @ 18:04:02
URL: http://jaklakrokus.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Inte skoj att du varit magsjuk men skönt att du börjar må bättre igen =)



Vad duktig du är som sytt en egen vetekudde, bra att ha!!

2012-02-13 @ 18:30:51
URL: http://mammatilltvillingar.blogg.se/
Postat av: LIENE

Skönt att du mår bättre nu:)

2012-02-13 @ 18:43:23
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Isabellasphotographing - lets rock the photography world!

sv: så lite så:)

2012-02-13 @ 21:08:47
URL: http://isabellasphotographing.blogg.se/
Postat av: Marcus Å

Vad duktig du är!

Det är bara hoppas på att du får ett jobb snart :)

Kram

2012-02-14 @ 09:31:33
URL: http://slipsens.se
Postat av: inspireme ❀

Åh, härligt att du mår bättre nu i alla fall :)

2012-02-14 @ 10:27:08
URL: http://inspireme.spotlife.se
Postat av: Eleonore- Kokboksutmaningen!

Usch inte kul att ha varit magsjuk, skönt att du är bättre nu!

ÅH en sån vetekudde hade man ju behövt nu haha

Tack fina du, så glad jag blir :D

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0