det måste få bli en första gång!

ALLMÄNT...
Namn: Elin Margareta Brolin.


Piercingar: 4 st i öronen .
Tatueringar: Har två stycken, en ko på handleden, som står för min kärlek till kor och en text som säger *Bror* på armen som står för mina storebröder!



Längd: ca, 176.
Skostorlek: 39-40.
Hårfärg: Ginger!, en fejkad sådan! min riktiga hårfärg är askblond, råttfärgad med andra ord!
Är du kär i någon: Ja, i min pojkvän Andrés.

Vad är du rädd för: Mobbing! Det sårar allt för många och jag vet hur det känns!

 

SENASTE...
Film du hyrde: oj, det var nog en romantisk film för ca 2-3 år sedan! 
Låten du lyssnade på: Laleh- mamma.
Personen du ringde: Anna Maria Amalia Lundin, en av mina närmaste vänner!


TV program du tittade på: Sitter just nu och kollar på dom gamla avsnitten av sex and the city, inne på säsong 2!
Personen du tänkte på: Min underbara mamma!

 



FAVORIT...
Mat: hmm svårt, jag gillar så många olika rätter! men faktist så är min favorit min mormors potatissoppa och hemmagjorda bröd.
Musiker: Elvis presley, Melissa Horn, michael jackson, iggy pop, kapten röd och många fler!
Sport: dansat har jag gjort i flera år, så det gör mig glad. Samt motorsport ligger i familjen och har blivit en vana då man är uppvuxen med det!
Dryck: Just nu är jag fast i mitt gröna tée med smak av citronmeliss och ingefära.
Kläder: jag bär mina egna samt Andrés mysiga t-shirts.
Bil: har jag faktist inte skaffat mig än, men är dags för det nu när företaget börjar rulla igång!


ANTAL...
Gånger du varit kär: två gånger!
Gånger ditt hjärta brustit: 1 gång!
Gånger ditt ansikte har visats i tidning/reklam: jag stälde upp som "modell" för min gymnasieskola, Så var med på hemsidan samt affischer om skolan i tunnelbanan! kanske har du sätt mig! :D
Ärr du har på kroppen: Jag har ärr i ansiktet av en brännskada, ett vitt sträck på armen från att ha bränt mig på ugnen, samt ett ärr på foten från en infektion!


SENASTE...
Bok du läste: Kor - En kärlekshistoria.
Personen du fick mail av: Fick reklam från en hemsida som heter www.etsy.com.
Personen du senast fick sms av: Min kära vän Sara! http://www.bysara.se.


Gången hela din familj åt middag tillsammans: För ca en vecka sedan hemma hos mamma och pappa!

ÖVRIGT...
Vad har du gjort idag: Idag är jag tyvärr hemma och är sjuk! så har ett litet maraton av Sex and the city!
Hur tidigt stiger du upp: oftast kl 7:30, Då jag kilar ner till gymmet som ligger 5 min från där jag bor!
Vad är du allergisk mot: reagerar tyvärr på öl, Så tror att något i ölen klarar inte min mage av! räcker med en klunk, så blir jag magsjuk i flera dagar efter det!
Kan du stå på händer: ja
Favorit serier/tv program : true blood, Ghost Whisperer, walking dead, Samcro, CSI, Leila, vad blir det för mat, livet på BB (som tyvärr inte går längre).


Salt eller socker: salt.

Är du glad nu: känner mig inte på topp idag med min försylning, men annars så är jag glad!

Kan du sjunga: alla som jag känner tycker det!

Mer värt än guld: Kärleken såklart!


Spaghetti eller makaroner: makaroner med ketchup är typisk bakismat för mig!
Ett land jag helst vill besöka: Nu är jag väldigt sugen på Italien, Så dit ska jag försöka ta mig inom kort!
Pålägg som gäller: En macka med ost, hushålls medwurst, bladspenat/sallad, tomat och gurka!

Dagens dryck: Idag häller jag i mig kannor med Citronvatten.

Kommentarer
Postat av: Sara - Mamma till Nova

Ja hon är sjuk. =/

Vad gör du?

2012-01-23 @ 17:53:05
URL: http://frokenkalmar.blogg.se/
Postat av: LIENE

Snygga tatueringar:)

2012-01-23 @ 20:41:23
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Sara - Mamma till Nova

Nja jag ha bara haft träning med min hund. ;)

Händer ikväll?

2012-01-23 @ 21:37:49
URL: http://frokenkalmar.blogg.se/
Postat av: Eleonore- Kokboksutmaningen!

Vilken härlig lista, alltid kul att på detta sätt lära känna dig lite bättre!

Åh jag tar gärna en fika med dig någon gång när jag kommer till Sthlm :D

Ja min helg var toppen den med! Kramar

2012-01-24 @ 14:10:45
URL: http://www.fika.med.nöjesgalaxen.se/
Postat av: tess

Vilka roliga frågor! Alltid lite roligt att läsa om andra. Och jag älskar din tatuering på kon. Så himla söt!! Min mamma är en kogalning, men någon tatuering har hon inte vad jag vet om. haha



Jo, min sambo tjatar om att: Man skulle ju passat på att resa innna man skaffar barn för sen så kommer man ju säkert inte iväg. Fel fel fel tycker jag att han har då, haha. Skulle vara så himla mysigt att resa med lilla familjen. Det är ju bra för barn med att komma iväg. Och turkiet, jo varför inte. Så himla underbart det skulle vara. En riktig solsemester & bara ta det lungt! Skönt att det inte är sp dyrt heller liksom!



London! Så avundssjuk jag är! Jag & min sambo valde mellan romanisk rundresa på Iralnd eller en stadsrunda i London... det blev Irland. Men london skulle vara underbart att åka till någon dag!

Kram kram

2012-01-24 @ 16:00:19
URL: http://jaklakrokus.blogg.se/
Postat av: Åsa Ottosson

Hej

Vi som har skrivit Kor – en kärlekshistoria driver en ko-blogg! Nu undrar vi om vi får publicera en bild på din snygga ko-tatuering där. Kanske med en kommentar om varför du gillar kor ...

Hälsningar

Åsa

2012-01-24 @ 16:01:30
URL: http://www.ko-mmunity.se
Postat av: anniepiie

Intressant lista, gillar din ko på armen! :D Såå frän! SV: tack snälla! :) Kram

2012-01-25 @ 19:14:14
URL: http://anniepiie.blogg.se/
Postat av: Eleonore- Kokboksutmaningen!

Glömde ju skriva det, älskar dina tatueringar :D Vad är det för typsnitt ni har till era Bror/systertatueringar? Är nämligen ute efter ett fint själv :)

Haha japp då spikar vi det!

Kram

2012-01-26 @ 15:55:00
URL: http://www.fika.med.nöjesgalaxen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0