Hur det står till

Som ni förstodd så blev det en tids pause från bloggen. Skulle kanske ha sagt till men var helt ointresserad av att sitta vid datorn! Jag har sen dagen jag va tvugen att flytta hem haft så oerhört mycket som har hänt. Har varit en hel del hos läkarn och förberett mig för den kommande operationen. Har en körtel som ska tas bort då den förstördes av borrelia infektionen jag hade. Tar så lång tid då jag har ett hjärtproblem och har aldrig haft en narkos innan, samt att jag har ett flertal gr fått hjärtklappningar så nu håller dom på att undersöka de. Men dom säger att det inte är någon fara med det!

+ att det har varit väldigt mycket med jobb och så, fast positivt!
sist men inte minst så kan jag säga att ibland är nog kärleken närmare än vad man tror. En person som jag har haft kontakt med som vän sen 2010 har kommit mig otroligt nära och fått en stor betydelse. Han är helt underbar som person och jag kan verkligen vara mig själv med honom och vi har massor gemensamt. Just nu bor han i den härliga staden göteborg och jag i stockholm. Men han har varit här å hälsat på och jag har åkt tilll honom vid två tillfällen. Nu väntar jag bara på att han ska ta sitt pick och pack och flytta hit snart, som faktiskt är planerat!  

En kväll i göteborg,

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Vilka fina bilder =)



Ha en fortsatt bra helg!!

2012-05-13 @ 13:05:52
URL: http://mammatilltvillingar.blogg.se/
Postat av: Eleonore- Kokboksutmaningen

Oj det är mycket som hänt sen du skrev sist, förstår att du inte haft tid för bloggen! Skönt att de hittat problemet med körteln iaf och hoppas inte hjärtat blivit värre.

Det går bra med magen, inte långt kvar nu! 7 veckor närmare bestämt :D

Kram!

2012-05-13 @ 20:16:19
URL: http://fikamed.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0