Dagens secondhand-shopping..

Min secondhand-shopping lyckades!.
Fick med mig hem en Härlig stickad tröja och lösa nitar från beyond retro!.
Och Andres köpte en basker/keps och en skjorta.










Vi roade oss med att testa lite roliga hattar också!. :)

(Hade på mig mina nya snygga lila/röda knästrumpor idag)






Efter beyond så gick vi vidare till myrorna. Även där köpte andres en skjorta och en stickad tröja. så de vart mycke shopping för hans del!. Själv så letade jag efter en liten byrå/hallbord, men hittade tyvärr inget. :)



Innan vi åkte hem så gick vi förbi panduro hobby. Jag köpte med mig lite färg, penslar och en shablon till att göra om mitt köksbord och stolar!. ska bli en lantlig/gammal stil.




De som menas med lantlig, Är att möblerna ser gamla och slitna ut. Vilket jag bara älskar och tycker är så vackert!. Kan berätta att hela mitt sovrum är i den stilen. :) Men här är ett exempel:


bildkälla

Kommentarer
Postat av: Eleonore

Svar: Åh vad roligt :)

2010-12-11 @ 20:37:22
URL: http://lifebyeleonore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0