Om-möblering!

Kom presis hem till andres efter att ha varit och handlat..

Kommer ni ihåg hur historien var med Andres och mig?!. Vi gjorde ju slut för 3-4 månader sedan, Då jag kände att jag togs förgivet och kände mig bortstött!. Vi har setts och umgåtts en massa efter de. Och nu börjar bitarna i våran vänskap och förhållande att falla på plats!. jag känner mig kär igen! :)

Just nu är läget att jag bor hos min mamma och pappa (i jakobsberg), Väldigt jobbigt då jag jobbar i högdalen (där jag och Andres innan bodde tillsammans). Vilket ger mig en resväg på 1½ timma till jobbet, och sen hem igen!. Usch på de säger jag bara. Jag har verkligen tröttnat på dessa resor fram och tillbaka!..

Nu ska jag iallafall sätta igång och möblera om hos andres :P jag har fått lov att röra om lite i grytan här! haha :D..


svarar på kommentarer sen! ♥



Kommentarer
Postat av: cecilia

jag läser samhällsprogrammet med inriktning handboll! (: vad läste du?

2010-12-09 @ 10:35:02
URL: http://ceciliaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0