Saturday- The best day of the week

Vart inge mer bloggande igår då jag inte kom hem förens vid 23 tiden.. Stängde på jobbet igår (jobbar i högdalen) och åkte direkt efter de hem mot jakobsberg. När jag kom hem så kommer jag på att pappa har tagit med sig sin dator till dalarna och min laptop ligger hemma hos andrés!. De va bara att vända i dörren och åka tillbaka till högdalen, Och sen hem igen. tog mig yttligare 3 timmar!. :) haha. Jag var så arg!. Gick hem till maria en stund, vi drack vin och hade de mysigt så jag skulle bli på lite bättre humör. Och efter de gick jag hem, därför vart de så sent. Men jag behöver verkligen min dator idag, Då jag ska ha Tjejmiddag ikväll!!.

Några av mina tjejkompisar kommer över vid 19 tiden på middag, vin, musik och skitsnack för att fira min 20års-dag.. Efter de kommer lite fler vänner över. Så blir de en hemmakväll med musik. Eller så kanske vi drar ut. Beror lite på hur många som bestämer sig för att komma! :D. Men jag ser fram emot kvällen!. (behövde min dator för musiken såklart).



Kommentarer
Postat av: Rockkärringen

Hoppas att du får en mysig dag och att kvällen blir lyckad.

Vad ska du nu bjuda på, nyfiken som jag är :)



Fy jag hade oxå varit arg, arg som ett bi...

Kram

2010-12-04 @ 10:59:45
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0