Gårdagen..

Nu har jag suttit vid datorn och funderat och pillat på hur allt funkar med kameran, överföring och så. Som ni ser så lyckades jag tillslut få över bilderna! Gud så kul jag har med min nya kamera, fotar och leker med alla inställningar för att försöka lära mig allt.. 

Igår så for jag in till stan för att köpa mig en usb-kabel till kameran och för att möra upp Andrés och två av mina närmaste vänner. Somtur är så ligger Andrés kontor mitt på drottninggatan och Marias blomsteraffär vid centralstationen. Så kunde enkelt möta upp mina kära och sedan bege oss hem till mig och Andrés!  

kvällen spenderade vi med att göra en hemmagjord pizza med tomatsås, räkor, annans, lök, ost och en hemmagjord vitlökssås (olivolja blandad ned färsk vitlök). samt julmust och en bra skräckfilm till det!

Tjejerna sov över och det var underbart att vakna och veta att mina flickor låg i rummet bredvid!




Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hehe tack =)



Du får ha en mysig lördagskväll, kram.

2011-12-10 @ 19:09:34
URL: http://mammatilltvillingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0