Julhelgens alla gosaker

Denna jul var lika mysig som dom andra. Kalle anka, villken jag sätt nu 21 gånger! Underbart god julmat, släkt och vänner. En riktigt härlig julhelg!
Har varit dålig på att blogga under helgen då jag varit hemma hos mina föräldrar och tyvärr var det problem med överföring av bilder till datorn. Så istället umgicks jag med familjen så mycket som jag kunde!

I morgon kväll åker jag på en 24 timmars kryssning med bröder och vänner, Så kommer bli mycket trevligt. Jag är inte så inne i kryssningar, och har nog aldrig varit det heller. Men tänkte att jag skulle hänga på ändå! kommer nog bli super, då det inte är någon båt jag varit på innan!

Kan berätta att igår fick jag ett slags känslomässigt utbrott och vart så ledsen över hur jag mått den senaste tiden. Ni som följer min blogg vet att jag fick en borreliainfektion som dom hittade i sommras, vilket dom tror jag haft sen sommaren innan. Vilket har ställt till det i min kropp. Nu letar dom förfullt efter vad som kan vara fel. eftersom jag fortfarande är sjuk, men hittar inget. Vart somsagt bara så ledsen av att behöva känna mig så trött och sjuk ständigt. MEN, Igår så bestämde jag mig för att försöka bli mitt positiva jag igen. Har känt mig så nere den senaste tiden och har inte varit mig själv. Inte varit gamla vanliga glada elin som skrattar konstant! har faktiskt känt mig så tråkig. Ska försöka ändra på det nu, även fast jag känner mig så trött hela tiden. Hoppas bara på att läkarna kan sköta sitt nu så jag kan börja träna igen och få vara mig själv!



Min älskade wilma får mig alltid på bra humör!

Kommentarer
Postat av: Sara - Mamma till Nova

Hallå!

Hoppas julen varit bra =D Och nu vill jag önska dig ett gott nytt år. :D

2011-12-27 @ 21:07:03
URL: http://frokenkalmar.blogg.se/
Postat av: Marcus Å

Inte lätt när man får ett sånt besked som du fick men bra att du ska vara positiv. Du får skriva om kryssningen sen!

Kram

2011-12-28 @ 10:18:07
URL: http://slipsens.se
Postat av: anniepiie

oj, borelia är inte att leka med... Min pappa har haft de och det är sjukt jobbigt för kroppen när man drabas vet jag! :( Söt katt du har btw! :) Kram

2011-12-28 @ 15:22:30
URL: http://anniepiie.blogg.se/
Postat av: Lina S

Åh, ta hand om dig! Hoppas verkligen det blir bra snart. Vilken sötis :)

2011-12-28 @ 19:04:50
URL: http://linastrandh.se
Postat av: Eleonore

Så mysigt hon såg ut att ha det där i lådan :D

Tack detsamma fina du, god fortsättning och ha en fin dag! Kramar

2011-12-29 @ 10:08:16
URL: http://www.fika.med.nöjesgalaxen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0