Söndag

Söndagen började med att väckarklockan inte ringde. Hade satt den på 09:45, då jag skulle börja tvätta vid 10. Men vaknade kl 10:59 i ren panik och klockan hade inte ringt.. For ner till tvättstugan och han tvätta lite av tvätten ialla fall!. haha. Sen så har jag tvättat fönstrerna, torkat av överallt, dammsugit och tvättat golven + desinfektionerat hela lägenheten nu när jag varit magsjuk.
Hade fått massa desinfektionsmedel av Andrés mamma (hon jobbar inom sjukvården). Den är toppen, Funkar både på kroppen och i hemmet!.

Wilma fick komma ut lite idag också.. Hon har ju inte fått vara ute när hon bott här hemma. Men när vi bodde hos mamma och pappa ett tag så var hon ute där..Idag var de så fint väder och hon satt å gnällde på balkongräcket. Så vi gick ner med henne så fick hon springa av sig lite!. :).. Hon fick även bada idag. Hon vart så skitig under tassarna, de vart små tassavtryck i lägenheten efter städningen.. Så hon fick sig ett bad. Men eftersom wilma gillar vatten så satte hon sig ner och nosade lite på vattnet och var så söt!. Nu springer hon runt här lite halvblöt och helt ruffsig. hehe. skrutt fian ♥

Idag Fick jag i alla fall i mig lite mat. Blev "Mammas sushi" till middag.. Jag är som ni vet helt såld på avocado, så de passade mig och min mage mycket bra!. :)


Kommentarer
Postat av: Eleonore

Gisses va effektiv du var igår! Skulle behöva en släng av det just nu när jag tvättar och ska städa idag. plus att jag ska räkna matte. Haha.

Härligt att du fick ner lite sushi, känns ganska lässmält för magen om man hoppas över soya och wasabi :D

Kram!

2011-02-07 @ 08:42:24
URL: http://fikamed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0