Lördag den 15/1-2011

Sitter i soffan nu, helt trött i huvet!. Kom precis hem från andrés kompis Daniel. Vi var där och spelade wii med hans flicka och lite andra vänner!. Var jätte trevligt. Men både jag och andrés är helt slut efter gårdagen, Så nu är vi hemma igen! :)

Här kommer lite bider från gårdagen: Min kära kusin och 3 vänner till kom över, Vi lyssnade på musik, dansade, försökte lära min kusin att dansa dancehall vilket inte var de lättaste ^^ haha. Kul hade vi i allafall!.

Nicklas (kusin) & jag.


Nicklas, danne & Andrés.


Nicklas & maria (nicklas lär sig dancehall)


Andrés & Nickas.


Jag & Maria.


En trött liten wilma.



Jag hade på mig:
Mönstad blus, skinnbyxor & ringar i massor.



(kan bortse mina fina tofflor jag hade på mig på denna bild ^^)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0