Min väldigt upptagna men härliga fredag..

Igår kom Cecilia hem till oss efter jag hade slutat jobbet. Vi hade bestämt oss för attt käka ute och bli fullproppade med god maaaaat!. vi var hemma hos mig en stund innan vi drog ut. Hon ville se hur vi bor och allt jag har pysslat med den senaste tiden!... Sen stod vi framför spegeln och tog massa roliga foton! hehe :)..Vi hade riktigt roligt!. Vi hamande på Victoria i kungsträdgården. Där beställde vi in förrätt och huvudrätt, sen så va vi proppmätta...

efter de mötte vi upp min bror, kusin och lite vänner för massor med dans och musik.. Jag kan säga att jag har sån "träningsvärk" efter att ha dansat i 10cm klackar i 3 timmar!. Bra träning.. haha..

Tack för en toppenkväll hjärtat!.

Hemma hos mig innan vi kilade iväg!.








På victoria.








Jag och Cecilia på Snaps!.

Kommentarer
Postat av: Eleonore

Svar: Åh ja sommar hade inte varit fel :) Tack desamma :)

2011-01-22 @ 20:26:15
URL: http://lifebyeleonore.blogg.se/
Postat av: Designtjejen/Emmelie

Hahha.. vilka roliga bilder :-)

2011-01-23 @ 19:23:33
URL: http://designtjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0