Min lista om 2010..

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jag flyttade faktiskt hem igen.

 

2. Höll du några av dina nyårslöften? Ja, jag lovade mig själv att stå upp för mig själv, och de gjorde jag till en viss del!

 

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja, Min sysling och hans flicka fick lilla Sebastian.


4. Dog någon som stod dig nära? Som tur är så behövde jag inte va med om att någon dog!.

 

5. Vilka länder besökte du? Inga tyvärr. Skulle ha åkt till barcelona, men vart inställt pga flytt!.

 

6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011? Ett fast jobb skulle jag mycket gärna behöva!. Jobbar just nu bara halvtid/när jag behövs. Så ett fast jobb skulle kännas lite säkrare. Sen vill jag mycket gärna vara och känna mig lite mer lycklig 2011 än vad jag gjorde 2010.

 

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? Köpte ju wilma, men kan inte komma ihåg de exakta datumet!.

 

8. Vad var din största framgång 2010? Haha, oj!. Framgång?... De vet jag faktiskt inte.

 

9. Största misstaget att finnas där för någon som inte visade uppskattning!. Låt aldrig någon ta dig för givet säger jag bara!.

 

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Ja, har haft influensa och en virusinflamation i kroppen som jag hade riktigt svårt att bli av med!. Sen har jag tyvärr en infektion i kroppen nu som jag försöker bli av med..

 

11. Bästa köpet? Wilma såklart!.

 

12. Vad spenderade du mest pengar på? Wilma, haha!. Sen har jag shoppat ganska mycket kläder och prylar den senaste tiden!.

 

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Mina kära vänner som alltid får mig på bra humör!.

 

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?.. Melissa horn - kungsholmens hamn - jag kan inte skilja på, Rasmus seebach - engel, Hinder - lips of an angel - without you, Oskar linnros -  från och med du - Din mamma - Debut.... Och många fler!.


15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Tråkigt nog ledsnare..

 

16. Vad önskar du att du gjort mer? Stått upp för mig själv!.

 

17. Vad önskar du att du gjort mindre? Tagit massa skit från människor!.

 

18. Blev du kär i år? Ja, vart nykär igen efter många tråkiga händelser.

 

19. Favoritprogram på TV? Oj, nu måste man ju komma ihåg alla!.. True blood, hollywood fruar, Äntligen hemma, top model, leila på landet.. och många fler, Har lite hjärnsläpp här ;) haha

 

20. Bästa boken du läste i år? har nog inte läst någon bok. mest noveller..


21. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? En kamera och presentkort på Ikea!.

 

22. Något du önskade dig men inte fick? Nej, inte va jag kan komma på.


23. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? på min födelsedag jobbade jag, sen så spenderade jag den med familj. Men några dagar efter min födelsedag hade jag en hemmafest med vänner!.


24. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Oj, ja mitt år skulle nog ha blivit bättre om jag hade litat på mina instinkter tidigare än jag gjorde. då hade jag nog inte kännt mig ledsen i så många månader.


25. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? skulle nog beskriva den som enkel och egen. har på mig lite efter humör!. om jag är trött och sliten så blir de oftast tights och någon enkel tröja. Men om jag är glad och pigg så kan de bli någon kjol och topp eller något mer "fixat".

 

26. Vad fick dig att må bra? Min mamma och mina vänner.


27. Vilken kändis var hetast 2010? De är vell min idol jessica alba såklart!.

 

28. Vem saknade du? Den riktiga A.

 

29. De bästa nya människorna du träffade? Sara, nathalie och många fler.

 

30. Planer för 2011? Leva livet så som jag vill ha de!!.



Kommentarer
Postat av: MEREI

- ja :)

2011-01-01 @ 22:21:02
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: Liz

GOTT NYTT ÅR!!! :) jag är friskare nu och glad att det är ett nytt år. Hur mår du fina?

2011-01-01 @ 22:35:03
URL: http://fashionvictim.se
Postat av: SIEL

GOTT NYTT ÅR!

hade du en bra nyårsafton eller?

några nyårslöften? :D

2011-01-01 @ 22:59:38
URL: http://eemeliefransson.blogg.se/
Postat av: kicki

Tack ska du ha :) firade våran 4års förlovning samma dag och en massa annat ^^



bakis idag?

2011-01-01 @ 23:04:41
URL: http://loeria.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jag gillar dina planer för det nya året, och jag hoppas att det här året blir bättre än det förra!



sv. Tro det eller ej, men jag lyckades xD

2011-01-01 @ 23:14:40
URL: http://liisiish.blogg.se/
Postat av: Liz

Tack du :) jag mår fint! Vad händer i veckan? Är du ledig några dagar till eller är det back to work? :P

2011-01-01 @ 23:18:26
URL: http://fashionvictim.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0