Tejpa och måla

Idag for jag hem till min kusins nya lägenhet för att hjälpa honom med lite målning och fixande! jag fick stå för allt tejpande och att vara DJ. Man måste ju ha grym musik på i röran! ;). vi tog även en vinpaus och drack vin och snackade skit bland allt slipdamm! haha

Lite senare under eftermiddagen kom några vänner till min kusin förbi, så då satt vi alla på balkongen och pratade, Vart en bra dag helt enkelt! :)





Nu sitter jag i soffan och har planerat att kolla på film iklädd mina rosa snobben pyamasbyxor som jag fick från mormor när jag var 12-13 år,  förstår inte hur jag kunde gå i dom då. när jag nu drunknar i byxorna, dom är jätte stora! :) haha. men ska i allafall mysa i soffan med coca cola, poppcorn och pojkvännen ikväll!

hoppas ni får en toppenkväll!

Kommentarer
Postat av: Greta

Sv: Åh tack! :)

Allt bra?

2011-07-15 @ 23:08:11
URL: http://keemas.blogg.se/
Postat av: Lisa

Nej, vad kul att du fortfarande har kvar så pass gamla pyjamasbyxor -- jag vet inte varför jag tycker det, men det gör jag :)



sv. Det är inte svårt att vara ärlig :)

2011-07-16 @ 15:06:56
URL: http://liisiish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0