Fredagen

Igår efter jobbet åkte jag in mot stan och mötte upp Andrés vi gick runt och kikade lite och jag fick med mig hem ett par klackar och ett par shorts! :) efter det fick vi till sjätte tunnan i gamla stan. Ett av mina favoritställen när det gäller mat, miljö och stämmning!. Det är en medeltidsbar/resturang. Så dom serverar malt och annan medeltidsmat som man äter med händerna.

Låt dom halvtaskiga mobilbilderna tala för sig själv!






Tycker att även du ska prova äta deras fantastiska mat, med händerna såklart ;)

Jag åt hounungsglaserade revbensspjäll med senapssås och surkål!

Kommentarer
Postat av: Ellinore Jonsson

svar: Det var den faktiskt inte! Köpt på Asos.com förra året & tror det vart 250-300 kronor med frakt från England :)

2011-06-18 @ 17:35:49
URL: http://ellinorejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0