söndagen den tjugoandra maj tvåtusenelva

God morgon!
Har inte bloggat på några dagar då jag har haft FULLT upp med jobb, fix och att träffa mina älskade vänner, som såklart kommer före datorn! ^^. 

Var i väg till verkstaden igår på eftermiddagen och fick lite gjort. Andrés följde med då han inte sett hur jag jobbar än. Men han tyckte det såg trevligt ut! hehe

I fredags var min vän maria över och åt middag. Jag hade gjort en hel kyckling i ugn, marinerad med hounung, olja,vitlök,citron,timjan,peppar,salt och soja. Till de gjorde jag en potatisgratäng, en sallad och hemmagjort tzatsiki. Vart riktigt gott! :)
Igår, lördag. Kom Natalie förbi på kvällen så kollade vi på skräckis och käkade chips i stora mängder. Så denna helg har blivit lugn för min del. Idag ska jag och Andrés städa och fixa lite, sen ikväll så belönas vi med min supergoda chili com carne, Våran special på söndagar!


En vacker ros maria gav mig i fredags, gårdagens härliga frukost
och en working women, me.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0