snart dags för skola

Nu börjar jag känna pirret i magen. För nu på onsdag är det skolstart som gäller! Denna vacka blir ganska lugn och består mest av samlingar, träffa kamrater, genomgång av scheman och annan information. Sen tror jag även att vi skulle iväg på något museum också, kommer bli spännande! Men den riktiga skolstarten sätter igång nästa måndag, åååh!
 
Nu i helgen var jag och inhandlade de mesta jag behöver till skolan samt köpte mig en dator. vart en macbook pro som kommer funka utmärkt till pluggandet och företaget!
 
Helgen har bestått av utgång med vänner, kusin och storebror, mys hemma hos vänner. Och igår så blev jag hembjuden till oscar på mat där han, jag och ronnie åt god tacos på deras vis och hade filmkväll. Kunde inte ha avslutat helgen bättre! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0