Långhelg med underbart besök och studentfirande!

I onsdags på Nationaldagen så var familjen i hummelmora med en massa vänner till min mor och far! Vi var ett helt gäng som under dagen satt och åt gott, spelade spel, drack gott, gick en tippsrunda med massa härliga frågor, pratade och hade det mysigt i de strålande vädret!
Har försökt sen i onsdags att lägga ut bilder med blogg.se appen har inte riktigt fungerat, märkte ni nått?

I torsdags kväll så kom underbara Christoffer hit och har varit här hela helgen! På fredagen så åkte vi in mot st: Eriks skolan för att gratta Anna som tog studenten! Va så himla kul att se och ett sådant stort leende på läpparna som hon hade har jag nog inte sätt förut!
Hon va så lycklig och så fin i sin egensydda vita studentklänning! <3

Nu sitter jag ivrigt och väntar på maten som Christoffer står och lagar i köket ska bli klar! Vet inte vad de ska bli då jag inte får komma in och se! Oooh spännande!

Lite dåliga nyheter ska man vell bjuda på och berätta att min cykel, som stod låst på balkongen(bottenvåningen) blev precis snodd! Jag var hemma och stod i sovrummet och bytte om! Hörde hur de dunkade till på balkongen (trodde de var Wilma, katten) kom ut 2 min senare och då va cykeln borta! Mitt på ljusa dagen! Så fruktansvärt arg just nu. Men glädjer mig med att jag snart ska få god mat serverad! Har polisanmält cykelstölden, gör kanske inte så stor nytta! Men nu får jag iallafall hem papper som jag kan skicka till försäkringsbolagen! Men usch så arg jag blir! Är ju min egendom dom klampar in på och snor! Obehagligt, när jag är hemma också..


Kommentarer
Postat av: jos

Härligt!

2012-06-10 @ 23:14:00
URL: http://josefindysenius.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0