Semester

Idag har jag tagit min semester!!! I morgon möter jag upp C och på torsdag åker vi och familjen upp till Dalarna för att fira midsommar! Kommer bli så underbart härligt och avslappnande. Men det ska även fixas och donas en hel del!

Idag har jag spenderat min dag inne i stora staden med min vän Sara. Vi har ätit gott i solen, letat knappar till min midsommar klänning! Handlat ört frön/ grönsaker, köpt henna och haft våra härliga samtal!

Nu på kvällen kom min bror, Cecilia och Anton bus över för fika! Har busat runt med Anton ett tag och nu har jag myst ner mig i soffan för filmdags!


Kommentarer
Postat av: jos

Härligt!

2012-06-20 @ 23:26:48
URL: http://josefindysenius.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0